include: Update some d3d10shader.h definitions.
[wine.git] / dlls / jscript / Makefile.in
blob7e74887752c23815023484628c1e16800153bf42
1 TOPSRCDIR = @top_srcdir@
2 TOPOBJDIR = ../..
3 SRCDIR = @srcdir@
4 VPATH = @srcdir@
5 MODULE = jscript.dll
6 IMPORTS = oleaut32 ole32 user32 advapi32
8 RC_SRCS = \
9 jscript_Da.rc \
10 jscript_De.rc \
11 jscript_En.rc \
12 jscript_Es.rc \
13 jscript_Fr.rc \
14 jscript_Hu.rc \
15 jscript_It.rc \
16 jscript_Ja.rc \
17 jscript_Ko.rc \
18 jscript_Lt.rc \
19 jscript_Nl.rc \
20 jscript_No.rc \
21 jscript_Pl.rc \
22 jscript_Pt.rc \
23 jscript_Ro.rc \
24 jscript_Ru.rc \
25 jscript_Si.rc \
26 jscript_Sv.rc \
27 jscript_Uk.rc \
28 rsrc.rc
30 C_SRCS = \
31 activex.c \
32 array.c \
33 bool.c \
34 date.c \
35 dispex.c \
36 engine.c \
37 error.c \
38 function.c \
39 global.c \
40 jscript.c \
41 jscript_main.c \
42 jsutils.c \
43 lex.c \
44 math.c \
45 number.c \
46 object.c \
47 regexp.c \
48 string.c
50 IDL_TLB_SRCS = jsglobal.idl
52 BISON_SRCS = \
53 parser.y
55 @MAKE_DLL_RULES@